Reaģējot uz jaunākajām likumdošanas izmaiņām un tiecoties uzlabot finanšu servisa pieejamību reģionos, SEB banka no 2026. gada sākuma plāno palielināt dažādas pakalpojumu funkcijas.
Tas attiecas uz klātienes apkalpošanas punktu skaitu Latvijas novados. Kā norāda bankas privātpersonu komunikācijas vadītāja Jeļena Novaka, viena no jaunajām pastāvīgajām klientu apkalpošanas vietām tiks atvērta tieši Bauskā.
Šis lēmums ir tieši saistīts ar grozījumiem Kredītiestāžu likumā un jauno Latvijas Bankas regulējumu, kas uzliek par pienākumu komercbankām nodrošināt savu klātbūtni plašākā valsts teritorijā – vai nu izveidojot pastāvīgas filiāles, vai sniedzot pakalpojumus pēc iedzīvotāju pieprasījuma.
SEB bankas stratēģija un pieejamība
Pašlaik SEB bankas tīklā darbojas 17 apkalpošanas centri, no kuriem lielākā daļa atrodas ārpus galvaspilsētas robežām. Uģis Cielēns, bankas privātpersonu un mazo un vidējo uzņēmumu apkalpošanas vadītājs, uzsver:
“Mūsu stratēģiskā prioritāte vienmēr ir bijusi reģionu attīstība. Izvērtējot klientu skaitu un vajadzības, varam apgalvot, ka nodrošinām vienu no plašākajiem klātienes tīkliem valstī, kas ir īpaši būtiski iedzīvotājiem ārpus Rīgas.”
Lai gan mūsdienās gandrīz visi bankas pakalpojumi ir pieejami digitāli, izmantojot drošus autentifikācijas rīkus (Smart-ID vai kodu kalkulatorus), banka atzīst, ka pieprasījums pēc klātienes konsultācijām par sarežģītākiem finanšu jautājumiem joprojām saglabājas. Tāpēc, paralēli digitālo rīku pilnveidošanai, tiek stiprināta fiziskā klātbūtne reģionos.
Praktiskā informācija Bauskas iedzīvotājiem
Bauskā SEB bankas speciālisti darbosies telpās, kuras līdz šim tika izmantotas tikai juridisko personu apkalpošanai. No 2026. gada šī vieta būs atvērta visiem klientiem: Darba laiks: Otrdienās un ceturtdienās. Nosacījums: Tikai ar iepriekšēju pieteikšanos. Reģistrācija: Vizīti var pieteikt bankas mājaslapā vai zvanot uz informatīvo tālruni 26668777.
Arī “Swedbank” atver jaunu punktu Bauskā
Līdzīgus jaunumus paziņojusi arī Swedbank. Bankas pārstāvis Jānis Krops apstiprināja, ka arī viņu klientserviss atgriežas pilsētā. Interesanti, ka bankai neizdevās rast vienošanos ar vietējo pašvaldību par telpu nomu, tādēļ tika uzsākta sadarbība ar privātu uzņēmēju. Pašlaik izvēlētajā vietā notiek aktīvi remontdarbi, lai pielāgotu vidi mūsdienīga konsultāciju punkta prasībām.
Darba laiks: Otrdienās un trešdienās no 9:00 līdz 17:00. Pārtraukums: No 12:00 līdz 13:00. Šīs izmaiņas kopumā liecina par pozitīvu tendenci – bankas atkal kļūst fiziski pieejamākas reģionu iedzīvotājiem, tādējādi mazinot digitālo plaisu un nodrošinot kvalitatīvu finanšu padomu klātienē.











